Right femininity

20:05


Možná to ještě nevíte, ale co se týče oblečení, tak jsem velkým zastáncem takové té pravé ženskosti. Sukně, šaty, světříky a kabáty (vím, že o nich ale v těchto teplotách nechcete ani slyšet, a tak o nich prozatím pomlčím). Víte, podle oblečení máte velkou šanci poznat, jaký člověk, který kolem vás prošel je a ani s ním nemusíte mluvit - oblečení řekne vše za něj. Když si tohle uvědomíte, hned se s velkou pravděpodobností nad sebou zamyslíte a zařídíte se tak, aby za vás oblečení mluvilo v co nejlepším slova smyslu. 

Hodně mě mrzí, že dnes už spoustu mých vrstevnic zanevřelo na takovou tu  ženskost a křehkost. Vždy, když se dívám na staré filmy, tak žasnu, jak dříve chodívaly nejen slečny, ale i paní v pokročilém věku upravené a vždy šik, krásně a vkusně nalíčené (ne, že by make-up některým z nás zrovna chyběl), ve vypasovaných sukních a nažehlených halenkách s jednoduchými, ale přesto dokonalými účesy - a to i doma. Vím, že tahle představa je dnes spíše nereálná (já sama doma chodím v teplákách) - přece jen si doma chceme  hlavně odpočinout, ale jako idea je to krása.

Věřte mi ale, že když si oblečete sukni a dáte si na sobě záležet, okolí to pozná. Jak někteří z vás ví, tak žiju na vesnici. To také ale znamená, že jakmile si obléknete něco jiného, než rifle, tričko s potiskem a tenisky, tak se na vás všichni bez ostychu dívají (ne, že by mi to bylo až tak nepříjemné hh). 





Skirt: H&M
Undershirt: Terranova
Shoes: Bata
Bag: Edgart









You Might Also Like

23 comments

  1. Naprosto s tebou souhlasím. Ženskost je krásná. A taky se mi v těch starých filmech líbilo, jak i doma byly krásně upravené. :))
    Moc ti to sluší, krásný outfit. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) jsem ráda, že se pořád najde někdo, kdo takový styl oblékání obdivuje stejně jako já (Teda kromě mojí mamky, ta na tom taky ujíždí hh) :)

      Vymazat
  2. Já teda chodím doma jako "šmucka" - tepláky, vytahaná trička a hlavně, a%t je to pohodlné :D
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tiež milujem staré filmy a módy v nich! outfit je jednoduchý, ale super a tá taštička je ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) tu taštičku mám už od dětství, kdy jsem ji ještě vázala na uzel, abych ji netahala po zemi hh ^^

      Vymazat
  4. Skvěle a výstižně jsi to napsala!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna si♥ Súhlasim s tebou.

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú tak rozkošné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ^-^ snažily jsme se, aby vyzněly "rozkošně" jak říkáš :))

      Vymazat
  7. Jéé, to je moc super, staršně si mě potěšila tímto postem a hned ti řeknu proč :) Já totiž také miluji ženskosti a mám ráda, když se ženy oblíkají hezky, šik, žensky, hlavně mám ráda v tomto směru francouzsky :) takže si asi dokážeš představit, jak mě novodobý trend nošení tenisek k sukním a šatům děsně drásá... :) Za mě palec nahoru ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v tomto směru jsem s tebou zajedno :) tenisky k sukním taky moc nesnáším dobře haha :D beru to ale jako takový pomíjivý výstřelek :) klasika zůstává jenom jedna :) a jinak moc děkuji ♥

      Vymazat
  8. jsi opravdu kočka! jinak ta druhá fotka od konce mi přijde naprosto neskutečně skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to. Taky ráda obdivuji oblečení žen ve starých filmech.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky :) myslím, že tento styl mi docela sedne hh ^^

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně vím jak se cítíš s tím oblékáním na vesnici, zažívám to samé :D jinak hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš veľmi pekné vlásky. :O :)
    Nominovala som ťa na Liebster award Tag, tak ak by si mala záujem môžeš si viac prečítať v článku:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2015/08/moja-nominacia-na-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");